بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


سومین نقل و انتقال مشکوک در پرسپولیس

سرمربي سابق پرسپوليس که سال‌هاي سال در فوتبال ايران حضور دارد، امروز (يکشنبه) با امضاي قراردادي به طور رسمي به پرسپوليس پيوست تا به عنوان دستيار يحيي گل محمدي در تيم مطرح پايتخت فعاليت کندبا حضور بگوويچ او نقش دستيار نخست گل محمدي را ايفا مي‌کند. اين در شرايطي است که در زمان حضور بگوويچ در پرسپوليس به عنوان سرمربي ، گل محمدي يکي از کاپيتان‌هاي پرسپوليس در ليگ چهارم بود.
این سومین نقل و انتقال بودار پرسپولیس در طی لیگ دوازدهم می باشد!سردار قرمزها که خیلی به رعایت اصول اخلاقی و حفظ ارزشها  اعتقاد دارد،در طی این فصل سه کار غیر ارزشی و غیر اخلاقی انجام داد که همگی آنها به مذاکره مخفیانه و به قولی غر زدن بازیکنان و مربیان سایر تیمهای لیگ برتری و لیگ یکی ختم میشود.رویانیان به اعتراف خودش سه ماه قبل از فرارسیدن  فصل نقل و انتقالات نیم فصل با حقیقی بازیکن فجر سپاسی به مذاکره نشسته بود ودر نهایت وی را به تیم  خود اضافه کرد. قضیه گل محمدی هم که کاملا روشن است و همه میدانیم که مدیر عامل پرسپولیس از یحیی گل محمدی بصورت مخفیانه می خواهد که ازسرمربیگری صباباتری استعفا دهد و به عنوان کمک مربی سرمربی تیمش به پرسپولیس به پیوندد!فقط یک سوال در زمان این نقل و انتقال پیش آمده بود که با شروع نیم فصل دوم پاسخش کاملا به صراحت داده شد و آن سوال این بود که؛چطور سرمربی یک تیم لیگ برتری که اتفاقا در تهران می تواند پرسپولیس را هم شکست دهد،راضی میشود به عنوان دستیار به یک تیم دیگر بپیوندد که جوابش را با کله پا کردن خوزه مانوئل به راحتی متوجه شدیم!
اما مورد سوم اضافه شدن بگویچ سرمربی پاس همدان به عنوان کمک گل محمدی در پرسپولیس کار رویانیان را تکمیل کرد!بگوویچ که با اختیار خودش در تیم پاس همدان به یکباره استعفا میدهد معلوم میشود پشت پرده این انتقال چه بوده و در نهایت چه خواهد شد!!
نکته:هر سه انتقال صورت گرفته بین قرمزهای پایتخت با سه تیم نظامی صورت گرفته است.حداقل اینکه دو تیم از این سه تیم مستقیما زیر نظر یکی از ارگانهای نظامی اداره میشوند و پاس همدان هم که قبلا زیر نظر نیروی انتظامی بوده و باید در تصمیمات بزرگ این باشگاه نظامی ها تاثیرداشته باشند!



نظرات شما عزیزان:

kamran
ساعت1:30---19 دی 1391
سلام.وبلاگ زیبایی داری.به منم سر بزن.

یه مطلب گذاشتم برای گرفتن گوشی رایگان از یک سایت.حتما بخون و انجامش بده.

منتظرتم
پاسخ:,


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 17 / 10 / 1391برچسب:باشگاه پرسپولیس,نقل و انتقالات,اخلاق در ورزش, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com